Toimitusehdot

1. Soveltamisala

Näitä toimitusehtoja sovelletaanUpea Company Oy:n jälleenmyyjilleen suorittamiin tavaratoimituksiin ja palveluihin.

2. Toimitussopimus

Toimitussopimuksen katsotaan syntyvän kun jälleenmyyjä lähettää kirjallisen tilauksen tai vastaanottaa toimitusta koskevan Upea Company Oy:n tilausvahvistuksen. Mikäli sopimus syntyy muulla tavoin, katsotaan sen olevan sitova kun Upea Company Oy on ryhtynyt toimenpiteisiin tuotteiden toimittamiseksi ja jälleenmyyjä on tästä menettelystä tietoinen.

3. Muutokset toimitussopimukseen

Toimitussopimuksen jälkeen tehdyt muutokset tai lisäykset tilaukseen, toimituksen sisältöön tai toimitusehtoihin eivät ole sitovia ilman Upea Company Oy:n kirjallista hyväksymistä.

4. Hinnat

Mikäli toisin ei ole nimenomaisesti mainittu, Upea Company Oy:n JM-kaupan hinnat sisältävät arvolisäveron. Upea Company Oy pidättää itselleen oikeuden julkaista uuden hinnaston tai muuttaa hintoja milloin tahansa. Upea Company sitoutuu ilmoittamaan jälleenmyyjälle muutoksista vähintään 1 kuukausi ennen niiden voimaanastumista. Kunkin tilauksen kohdalla noudatetaan tilauksen saapumispäivän hinnastoa.

5. Toimitusehdot

Toimituspäivämäärä on se päivä, jolloin tilaus toimitetaan kuljetukseen tai tilaus on valmiina jälleenmyyjän noudettavissa Upea Company Oy:n varastossa ja siitä on jälleenmyyjälle ilmoitettu.

6. Maksuehdot

Checkout

Voit myös valita maksutavaksi laskun, maksuehto 14 päivää netto. Lasku on maksettava täysimääräisesti sovitun maksuehdon mukaisesti. Eräpäivän jälkeen jällenmyyjän on automaattisesti suoritettava vuosittaista viivästyskorkoa viivästyneelle summalle korkolain 20.8.1982/633 4 §:n 1 momentissa säädetyn korkokannan mukaan.

Mikäli jälleenmyyjän maksusuoritus on viivästynyt, Upea Company Oy:llä on oikeus pidättyä uusista toimituksista jälleenmyyjälle. Mikäli tarvitse laskun maksamiseen lisää aikaa, otathan yhteyttä info@upeashop.fi.

7. Tuotteen jälleenmyynti

Jälleenmyyjällä on oikeus myydä Upea Company Oy:n tuotteita edelleen omassa kivijalka- ja/tai verkkokaupassa. Myynti tapahtuu jälleenmyyjän omissa nimissä ja omaan laskuun.

8. Omistusoikeus

Omistusoikeus tuotteisiin on Upea Company Oy:llä, kunnes jälleenmyyjä on maksanut laskun kokonaisuudessaan.

Upea Company Oy:llä säilyy kaikkien omien tuotteidensa tuoteoikeudet.

9. Tuotteen tarkastaminen

Jälleenmyyjä on velvollinen tarkastamaan tilauksen huolellisesti heti sen saadessaan. Mahdollisista virheistä on ilmoitettava sähköpostitse Upea Company Oy:lle.

10. Reklamaatio

Asiakasreklamaatio-tapauksissa ohjataan asiakas ottamaan yhteyttä Upea Company Oy:n asiakaspalveluun sopiakseen tuotteen hyvityksestä.

11. Takuu

Upea Company Oy antaa takuun ja vastaa siitä, että toimitetulla tuotteella on ne ominaisuudet, jotka on kaupanteossa yhteisesti sovittu.

12. Vastuunrajoitus

Fidelix Oy:n vastuu on määritelty täysimääräisesti aiemmissa tämän sopimuksen kohdissa. Jälleenmyyjä luopuu muista vaatimuksistaan ja oikeuksistaan Upea Company Oy:tä kohtaan riippumatta niiden oikeudellisesta perusteesta, mukaan lukien oikeus hinnanalennukseen ja sopimuksen purkamiseen. Asiakkaalla on oikeus vaatia korvausta vain itse tuotteessa ilmenevästä vahingosta. Upea Company Oy:llä ei ole vastuuta välillisistä kustannuksista, jotka aiheutuvat vahingon syyn määrittämisestä tai asiantuntijoiden lausunnoista. Upea Company Oy ei ole vastuussa mistään välillisistä tai epäsuorista vahingoista (kuten esimerkiksi tuotteen virheistä tai puutteista aiheutuneista vahingoista). Välillisellä vahingolla tarkoitetaan muun muassa seisonta-aikaa, tuotannon menetyksiä sekä saamatta jäänyttä voittoa.

13. Salassapitovelvollisuus

Jälleenmyyjä pitää salassa kolmannelta osapuolelta Upea Company Oy:n luottamuksellisen tiedon joka koskee Upea Company Oy:tä tai sen tuotteita tai asiakkaita. Jälleenmyyjä ei käytä tällaista tietoa muutoin kuin tämän sopimuksen mukaisten tehtäviensä hoitamiseksi.

14. Ylivoimainen este

Upea Company Oy ei ole vastuussa mistään viipeestä tai vahingosta, joka syntyy ylivoimaisen esteen ilmetessä. Ylivoimaiseksi esteeksi tulkitaan yleisen sopimusoikeuden mukaiset Force Major -esteet.

15. Voimassaolo

Nämä sopimusehdot ovat voimassa toistaiseksi. Upea Company Oy:llä on oikeus muuttaa näitä toimitusehtoja milloin tahansa. Muutokset eivät koske jo tehtyjä toimitussopimuksia tai tilauksia.

16. Sovellettava laki ja toimivaltainen tuomioistuin

Näihin toimitusehtoihin sekä tuotteiden ja palveluiden toimituksiin sovelletaan Suomen lakia. Toimitussopimuksesta aiheutuvat tai siihen liittyvät erimielisyydet, joita ei pystytä keskinäisin neuvotteluin sopimaan ratkaistaan käräjäoikeudessa.

Ostoskorisi on tyhjä

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN

  • Asiakkaan ei tarvitse rekisteröityä käyttäjäksi tilatakseen tuotteita Upea Company verkkokaupasta, mutta rekisteröityneenä käyttäjänä saat ensimmäisenä tietoa uusista tuotteista ja kampanjoista.
  • Toimituskulut lisätään tilaukseen automaattisesti. Eteneminen tapahtuu ohjelman ohjeiden mukaisesti ja lopuksi voitte valita maksutavaksi verkkomaksun (kaikki pankit, luottokortit, Visa Electron, Klarna).
  • Mikäli jokin tuote on loppunut, ilmoitamme siitä mahdollisimman pian
  • Emme yhdistä automaattisesti eri aikoina vastaanotettuja tilauksia. Mikäli haluat tehdä muutoksia tilaukseesi, ole yhteydessä asiakaspalveluumme info@upeashop.fi tai 0405778470.
  • Pidätämme oikeuden toimitustapojen muutoksiin kampanjoiden aikana.
  • Ilmaisen postituksen kampanjoissa Upea Company pidättää oikeuden edullisimpaan postitustapaan.

MAKSUTAVAT

Checkout

Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.

https://www.checkout.fi/

TOIMITUSKULUT JA POSTITUS

POSTITUS SUOMEEN

Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).

  • Kirje: 3,90€
  • SmartPost S-koko 5,90€
  • SmartPost M-koko 7,90€
  • Paketti: 5,90€/7,90€ painon mukaan
  • Yli 150€ tilaukset toimitamme Suomeen ilman postikuluja

POSTITUS ULKOMAILLE

Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä asiakaspalveluumme: info@upeashop.fi

TOIMITUSAIKA

Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.

VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS

Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja kirjoita lomakkeeseen mitä tuotteita haluat vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.

Toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta.

Kuosikohdistuksen vuoksi tapahtuvat vaihdot ovat maksullisia ( vaihdosta aiheutuvien postikulujen verran).

Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on pidempi kuin normaalisti, koska tällöin toimitukset kulkevat Helsingin postikeskuksen kautta.

HUOM!

Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:

Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuspannat, hiuslenkit, pinnit, korvakorut

Palautusoikeutta ei ole myöskään:

Määrämittaan leikatuilla kankailla

Digitaalisilla tuotteilla

Paperikaavoilla


Vaihdon/ Palautuksen voit tehdä seuraavasti:

Palautuksen voit tehdä Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 660536.

Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 660536, Upea Company Oy, Hirvenkello 5, 91900 Liminka, Puh: 040 577 8470
.

Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.

Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 150e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.

Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus.

Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään takaisin Upea Company Oy:lle, veloitamme Sinulta 10,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. Tällaisessa tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§). Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk.

  • Emme lunasta postiennakkolähetyksiä.
  • Laitathan aina palautuksiin mukaan täytetyn palauslomakkeen ja yhteystietosi
  • Maksamme hyvitykset noin 7 vrk:n aikana palautuksen saapumisesta.
  • Mikäli havaitset tuotteessa jotain vikaa, olethan yhteydessä pikaisesti asiakaspalveluun.