TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN
MAKSUTAVAT
TOIMITUSKULUT JA POSTITUS
POSTITUS SUOMEEN
Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan. Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei pelkästään paino).
POSTITUS ULKOMAILLE
Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut
ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä
asiakaspalveluumme: info@upeashop.fi
TOIMITUSAIKA
Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto-
ja palautusoikeus. Palautusoikeus koskee vain alkuperäispakkauksessa
olevia käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita. Liitä
palautuslähetyksen mukaan viesti, josta ilmenee selkeästi onko kyseessä
vaihto vai palautus ja mitä tuotteita haluat mahdollisessa vaihdossa
vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.
Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa tuotteesta tai sen koosta.
Toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta yhden kerran/tilaus.
Palautuksista veloitamme 5,90e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella, tällöin palautuskulua ei vähennetä. Kaikki palautukset tulee toimittaa Postin kautta. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on hieman pidempi kuin normaalin paketin kulku.
SÄILYTY AINA KUITTI PALAUTUSLÄHETYKSESTÄ SIIHEN SAAKKA ETTÄ PALAUTUS ON KÄSITELTY MEILLÄ.
Tarjoamme ilmaisen toimituksen yli 100e verkkokauppatilauksiin. Mikäli 100e maksuttoman toimituksen raja ei palautusten jälkeen enää ylity, veloitamme palautettavsta summasta paketin lähetystavan mukaisen toimituskulun (kirje 3,90e, paketti 5,90e). Sama koskee mahdollisia postikulukampanjoita - mikäli kampanjan ehdot eivät palautusten jälkeen täyty, huomioidaan aiheutunut postikulu palautattavassa summassa.
HUOM!
Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:
Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuslenkit, pinnit, korvakorut
Palautusoikeutta ei ole myöskään:
Määrämittaan leikatuilla kankailla
Palautuksen voit tehdä seuraavasti:
Palautuksen voit tehdä Postiin käyttämällä asiakaspalautustunnustamme 660536.
Palautuspaketin päällä tulee olla selkeästi merkittynä seuraavat tiedot: Asiakaspalautus 660536, Upea Company, Kuormatie 17 B3, 91900 Liminka
Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.
Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 100e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.
Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus!
Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään takaisin Upea Company Oy:lle, veloitamme Sinulta 15,00€ rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§).
TILAUSOHJEET JA TILAUKSEN TEKEMINEN
MAKSUTAVAT
Checkout
Checkout on sinulle turvallinen maksutapa. Meillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa. Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.
Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle. Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy, olemme välittäneet maksusi.
TOIMITUSKULUT JA POSTITUS
POSTITUS SUOMEEN
Ostoskori lisää postikulut automaattisesti tilauksen loppusummaan.
Tilauksen postikuluihin vaikuttaa sekä PAINO että TILAVUUS (ei
pelkästään paino).
POSTITUS ULKOMAILLE
Postikulut määräytyvät postin hinnaston mukaisesti. Mikäli asut
ulkomailla ja haluat tilata tuotteita, ole yhteydessä
asiakaspalveluumme: info@upeashop.fi
TOIMITUSAIKA
Huom! Toimitamme tilauksia seuraavan kerran 31.10.2022 loman vuoksi. Kiitos ymmärryksestä pientä yritystä kohtaan. Pyrimme mahdollisimman nopeaan toimitukseen. Postitamme tuotteet 1-3 arkipäivän kuluessa.
VAIHTO- JA PALAUTUSOIKEUS
Kaikilla tuotteillamme on kuluttajasuojalain mukainen 14 vrk:n vaihto- ja palautusoikeus tavaran vastaanottamisesta. Palautettavien tuotteiden tulee olla alkuperäiskunnossa eli käyttämättömiä ja myyntikelpoisia. Palauta tuote alkuperäispakkauksessa. Vaihtojen ja palautusten välttämiseksi lue huolellisesti tuotteen tiedot ja kysy rohkeasti mikäli haluat lisätietoa. Autamme mielellämme esimerkiksi oikean koon valinnassa. Kirjoita palautuslomakkeeseen selkeästi onko kyseessä vaihto vai palautus ja kirjoita lomakkeeseen mitä tuotteita haluat vaihdossa vaikka olisitkin jo sopinut vaihdosta viestitse tai puhelimitse.
Toiseen kokoon tai toiseen tuotteeseen vaihtaminen on asiakkaalle maksutonta.
Kuosikohdistuksen vuoksi tapahtuvat vaihdot ovat maksullisia ( vaihdosta aiheutuvien postikulujen verran).
Palautuksista veloitamme 5e postimaksun, jonka vähennämme palautettavasta summasta käyttäessäsi asiakaspalautustunnustamme. Voit vaihtoehtoisesti palauttaa tuotteen myös omalla kustannuksella. Huomioithan, että asiakaspalautuksena Postin toimitusaika on pidempi kuin normaalisti, koska tällöin toimitukset kulkevat Helsingin postikeskuksen kautta.
HUOM!
Hygieniasyistä johtuen emme hyväksy seuraavien tuotteiden palautuksia:
Alusvaatteet
Uimavaatteet
UV-vaatteet
Hiuspannat, hiuslenkit, pinnit, korvakorut
Palautusoikeutta ei ole myöskään:
Määrämittaan leikatuilla kankailla
Digitaalisilla tuotteilla
Paperikaavoilla
Vaihdon/ Palautuksen voit tehdä seuraavasti:
Nouda Postin palautuspalvelusta Helposti-koodi (”palauta alkuperäisellä lähetystunnuksella”) käyttäen hyväksesi alkuperäisen toimituksen lähetystunnusta. Kirjoita Helposti-koodi paketin päälle ja vie paketti joko Postin toimipisteeseen tai Pakettiautomaattiin.
tai
Kirjoita paketin päälle seuraavat tiedot:
Upea Company Oy
”Asiakaspalautus”
Sopimusnumero 660536
Kuormatie 17 B3
91900 LIMINKA
ja palauta paketti lähimpään Postin toimipaikkaan.
Säilytä aina kuitti palautuslähetyksestä siihen saakka, että palautuksesi on käsitelty meillä.
Mikäli tilauksen kokonaisarvo palautuksen jälkeen on alle 150e, vähennetään postikulujen osuus palautettavasta summasta.
Noutamatta jätetty lähetys ei ole palautus.
Mikäli et nouda pakettiasi ilmoitettuun
määräaikaan mennessä Postista tai Matkahuollosta ja se käännytetään
takaisin Upea Company Oy:lle, veloitamme Sinulta 10,00€
rahti- ja käsittelykuluja. Lunastamattomilla paketeilla ei ole
peruutusoikeutta. Paketin/tilauksen lunastamatta jättäminen ei ole
Kuluttajansuojalain mukainen tuotteiden palautus. Tällaisessa
tapauksessa verkkokaupalla on oikeus vaatia ostajalta korvausta heille
aiheutuneista kuluista. (Kuluttajansuojalaki 5. luku 25 & 28§).
Huomioithan, että Postin säilytysaika on noin 7vrk.